Termeni si Conditii

Acest website este creat si administrat de catre SC KIWI TRAVEL SRL - agentia de turism Kiwi Travel, societate comerciala cu punctul de lucru in Bucuresti, str. Johann Strauss, nr. 2A, sector 2, titular a licentei de turism pentru agentii touroperatoare nr 5152/ 5.08.2010.

Prin accesarea si utilizarea website-ul www.kiwitravel.ro se considera ca utilizatorul intelege si accepta automat Termenii si Conditiile prezentate mai jos. 

Va rugam sa cititi cu atentie regulile prin care orice persoana poate accesa si utiliza informatiile de pe www.kiwitravel.ro. In cazul in care nu sunteti de acord cu acestea, va rugam sa parasiti acest website. 

Kiwi Travel are dreptul de a modifica aceste conditii fara nici o notificare. 

Drepturile si obligatiile utilizatorului

Clientul www.kiwitravel.ro are dreptul sa foloseasca acest website, in vederea obtinerii informatiilor privind ofertele turistice Kiwi Travel, abonarii la newsletter, precum si a suportului live sau prin e-mail, etc. Clientul poate folosi continutul acestui site doar in scop personal, non-comercial. Orice utilizare in alte scopuri decat acestea nu este permisa. 

Confidentialitatea si securitatea datelor personale

Informatiile dumneavoastra personale detinute de Kiwi Travel in momentul inregistrarii pe site sau cumpararii de servicii turistice sunt protejate in conditiile legii 677/2001.

Prin acordul dumneavoastra exprimat prin accesarea si utilizarea website-ului Kiwi Travel, datele cu caracter personal si alte informatii furnizate de catre dvs. sunt confidentiale si pot fi utilizate strict in scopul imbunatatirii relatiei de afaceri dintre client si Kiwi Travel. Datele dvs, de contact vor fi folosite pentru a furniza pachetele turistice, pentru confirmarea comenzilor, informarea prin e-mail sau alte mijloace de comunicare. 

La solicitarea explicita a clientului adresata la office@kiwitravel.ro, Kiwi Travel se obliga sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime si sa inceteze prelucrarea datelor personale ale utilizatorului, in mod gratuit, conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Kiwi Travel se obliga sa nu faca publica adresa de e-mail a utilizatorilor si sa nu o dezvaluie unei terte parti, daca aceasta nu se afla intre partenerii agreati in mod expres, in afara cazului in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si/sau procedurile judiciare.

Responsabilitate

Informatiile si serviciile continute in acest Site pot include erori. www.kiwitravel.ro nu garanteaza si nu isi asuma nicio responsabilitate in ceea ce priveste corectitudinea, acuratetea, integralitatea, realitatea informatiilor continute in Site si nu poate fi facuta responsabila pentru eventualele erori sau pentru eventualele daune care ar putea rezulta din utilizarea Site-ului. Este necesar sa ne contactati si sa verificati daca informatiile sunt actuale. 

Conditii de rezervare si achizionare a serviciilor turistice

Kiwi Travel actioneaza si ca agent pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, etc. Kiwi Travel nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site. Toate serviciile publicate pe www.kiwitravel.ro sunt diponibile in functie de disponibilitatea furnizorilor. Termenii si conditiile furnizorilor se vor aplica aditional acestui site in contractul incheiat cu turistul.

Rezervarile hoteliere

Tarifele hotelurilor nu se garanteaza decat pe baza unei rezervari confirmate. Mesele incluse in fiecare tarif sunt specificate la rubrica Masa pe site-ul Kiwi Travel.
In anumite destinatii este posibil sa se perceapa taxe locale care se vor plati direct la hotel. Conducerea hotelului are dreptul sa ceara la sosire detaliile cardului de credit sau un depozit care sa acopere si sa garanteze orice costuri suplimentare care pot aparea in timpul sejurului dumneavoastra.

Cazarea se face de obicei intre 12.00 si 14.00, ora locala, in ziua sosirii programata in rezervare.
In cazul neprezentarii la hotel, se va aplica o penalizare de minimum o noapte (pana la maximum costul intregii sederi, in functie de politica de anulare a hotelului).
In timp ce toate preferintele legate de tipul de camera dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este facuta de catre hotel si depinde de disponibilitatea din momentul intrarii in hotel.
Orice cerere suplimentara, cum ar fi pentru etaj superior, pentru camera de fumatori etc. nu e garantata in momentul rezervarii si depinde de disponibilitatea hotelului in ziua intrarii clientului.

Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita oficial de catre ministerele de resort ale tarilor respective si ca atare, respecta standardele locale.

Orice reclamatie trebuie depusa in scris la sediul Kiwi Travel in maxim 30 zile de la data iesirii din hotel. Nu vom lua in considerare reclamatiile care nu au fost supuse atentiei hotelului pe timpul sederii clientului.
Orice reclamatie trebuie raportata pe loc hotelului si ghidului local, sau la numarul de urgenta de pe voucher.

Dupa efectuarea rezervarii, va rugam sa verificati si sa va asigurati ca toate detaliile din voucher (cum ar fi adresa hotelului, informatiile despre hotel, oras si tara) sunt corecte. In acest mod veti fi protejat de orice neplaceri cauzate de o eroare a sistemului.

Anulari. Modificari

Anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat se va face in functie de Termenii si Conditiile fiecarui Furnizor si ale fiecarui pachet de servicii. In cazul in care Clientul doreste anularea sau modificarea unui serviciu rezervat sau achizitionat, este responsabilitatea lui de a informa in scris Kiwi Travel. Kiwi Travel nu poate anula sau modifica niciun serviciu rezervat/platit daca nu primeste in scris cererea ferma a Clientului. In situatia modificarii sau a anularii rezervarilor, Kiwi Travel poate percepe anumite taxe care rezulta din aceasta actiune, diferite fata de cele percepute de Furnizor. 

Conditii de plata, anulare si penalizare

Modalitatile de plata prezentate in cadrul ofertei Kiwi Travel vor fi specificate in contractul cu Clientul si in general se incadreaza in urmatoarele:

  • Pentru biletele de avion, plata se face integral in momentul emiterii acestora.
  • Pentru serviciile la sol, plata se efectuaza in cuantum de: 30% la confirmarea rezervarii; 70% cu 30 de zile inainte de plecare.
  • Pentru solicitari primite cu mai putin de 30 de zile inainte de data plecarii, plata se face integral la data rezervarii.
  • Plata se poate face in Euro sau in Lei (pentru platile in lei se foloseste cursul BNR + 2%, din ziua platii).

Conditiile de anulare ale unui pachet turistic, precum si cuantumul penalitatilor sunt prevazute separat in Contractul cu Clientul, care se incheie atunci cand se achizitioneaza respectivul pachet.
Refund-ul, in cazul in care acesta exista, se poate face doar in aceeasi modalitate in care s-a efectuat la plata initiala.
Penalizarile se pot ridica pana la 100% din valoarea pachetului turistic.

Kiwi Travel nu isi asuma obligatia de a emite documentele de calatorie in cazul in care serviciile nu au fost platite integral. Kiwi Travel poate aduce modificari termenilor si conditiilor de utilizare, fara a anunta acest lucru anterior in continutul site-ului. Pentru orice intrebari sau nelamuriri cu privire la termenii si conditiile de utilizare a www.kiwitravel.ro, precum si despre drepturile de proprietate intelectuala si politica de confidentialitate, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail office@kiwitravel.ro

Biletete de avion

Remarci generale
Programele turistice cu transport aerian pot fi organizate pe curse regulate sau curse charter. Serviciile la bord pot diferi in functie de tipul zborului si de compania aeriana. Companiile aeriene isi rezerva dreptul de a schimba orarul de zbor. Kiwi Travel nu isi asuma raspunderea pentru aceste schimbari sau intarzieri, acestea se vor rezolva in conformitate cu regulile companiei aeriene. Daca turistul pierde avionul din vina lui, nu are dreptul la despagubire. In cazul in care se pierde bagajul in timpul calatoriei, turistul va face o plangere la reprezentanta companiei de zbor. 

Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele stabilite de Compania aeriana. Aceste reguli, precum si pretul biletului de avion, se pot modifica, pana in momentul cumpararii efective a biletului, fara sa implice raspunderea agentiei Kiwi Travel. Dupa emiterea biletului de avion, toata responsabilitatea privind efectuarea calatoriei revine companiei aeriene. Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 2 ore inainte de ora plecarii pentru zboruri internationale si minim 1ora si 30 min inainte de ora plecarii pentru zboruri interne, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare. Fiecare pasager este personal raspunzator pentru respectarea prevederilor serviciilor pasapoarte, vamale, sanitare, etc. ale tarii in care calatoreste.
La bordul aeronavei sunteti obligati sa respectati recomandarile personalului de bord si puteti solicita informatii despre programul de fidelizare al companiei aeriene cu care calatoriti pentru a putea beneficia ulterior de avantajele oferite membrilor. Taxele de aeroport pot suferi modificari, in functie de evolutia pietei combustibililor. 

Termeni si conditii

In momentul transmiterii ofertei de bilet de avion si rezervarii, veti primi de la Kiwi Travel informatii referitoare la tariful zborului (valabil la data rezervarii), precum si informatii referitoare la conditii, restrictii si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumparat in baza respectivei rezervari.
Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele stabilite de compania aeriana precum si de alti factori, independenti de vointa Kiwi Travel.
Aceste reguli, precum si tariful biletului de avion, se pot modifica, prin vointa celor ce le-au impus, pana in momentul cumpararii efective a biletului, fara ca agentia Kiwi Travel sa poata fi facuta in vreun fel raspunzatoare.
Companiile aeriene isi asuma dreptul de a anula un zbor sau de a modifica orarul acestuia, in aceste cazuri, in functie de orele pierdute, pasagerul poate solicita despagubiri numai direct companiei aeriene.

Cetatenii romani pot calatori fara viza in statele membre ale Uniunii Europene si ale Spatiului Schengen pentru o perioada de max. 90 de zile intr-un interval de 6 luni cu conditia detinerii unei carti de identitate sau a unui pasaport valabil.
Cetatenii romani pot calatori numai pe baza cartii de identitate in urmatoarele tari: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Danemarca, Elvetia, Estonia, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria.
Cetatenii romani minori pot calatori in strainatate numai insotiti, cu acordul parintilor ori al reprezentantilor legali. In situatia in care minorul calatoreste neinsotit, trebuie prezentata la iesirea din tara o procura din partea ambilor parinti prin care acestia isi exprima acordul pentru efectuarea calatoriei respective. Pasagerii care calatoresc insotiti de o alta persoana decat tutorii acestuia, au obligativitatea de a avea procura din partea tutorelui/tutorilor si cazierul judiciar.

Este indicata reconfirmarea zborului de intoarcere cu 72 ore inainte. In functie de reglementarile companiilor aeriene, pasagerul poate prezenta la check-in pentru zborurile internationale, una sau doua piese de bagaj a cate 20-23 kg fiecare, cu dimensiuni totale (lungime + latime + inaltime) de 158 cm, precum si o piesa de bagaj de mana de 5-10 kg, cu dimensiuni totale de 115 cm.
Pentru zborurile interne, limita de greutate pentru bagajele de cala este de 10-20kg/persoana, iar pentru bagajul de mana de 5-10 kg. Informatii exacte va vor fi comunicate la emiterea biletelor de avion.
Excedentul de bagaje se taxeaza suplimentar de catre companiile aeriene.

Pasagerii cu probleme grave de sanatate, precum si pasagerele insarcinate vor putea calatori numai cu acordul scris al medicului, obtinut cu maxim 7 zile inaintea datei zborului.
Animalele domestice sunt acceptate la bordul aeronavelor numai cu rezervare anterioara confirmata de catre compania aeriana si numai cu model standard de cusca.

Pentru a va proteja impotriva amenintarilor cu explozibili lichizi, Uniunea Europeana (UE) a adoptat o serie de reguli si masuri, care restrictioneaza cantitatea de lichide pe care le puteti trece prin punctele de control de securitate.
Aceste reguli se aplica pentru toti pasagerii care pleaca de pe aeroporturi din UE indiferent de destinatia acestora, insa se practica pe o scara din ce in ce mai larga si pe alte aeroporturi din afara UE.

Este permis sa luati in bagajul de mana doar cantitati mici de lichide de uz personal, care trebuie sa fie amabalate in recipiente individuale de maximum 100 mililitri fiecare.
Toate aceste recipiente vor fi depozitate intr-un ambalaj din material plastic transparent, care se poate resigila, avand un volum maxim de 1 litru per pasager si pot include: apa si alte bauturi, supe, siropuri, creme, lotiuni si uleiuri, parfumuri, spray-uri, gel de par si de baie, spuma de barbierit, recipiente sub presiune, pasta de dinti, rimel, mixture etc.
Puteti avea in bagajul de mana medicamente sub forma de lichid, gel, aerosoli, insulina si substante pentru dieta (este necesara recomandarea scrisa a medicului), inclusiv hrana pentru copii (lapte sau suc), in cantitatea necesara pe durata calatoriei. Este permis sa impachetati lichide in bagajele de cala.

Este permis sa cumparati lichide, cum ar fi bauturi sau parfumuri, fie din zona duty-free de dupa controlul de securitate, fie de la bordul aeronavelor doar daca acestea sunt ambalate in pungi resigilabile din plastic transparent (nu trebuie desigilate pana la destinatie, altfel pot fi confiscate).

Politica cu privire la protectia datelor cu caracter personal

Actualizata la data de 25.05.2018


Introducere


KIWI TRAVEL se angajează să respecte intimitatea și să protejeze confidențialitatea asupra datelor cu caracter personal ale tuturor clienților săi. Prezenta Politică a fost adoptată în conformitate cu Regulamentul UE nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (“Legislația aplicabilă”), pentru a descrie regulile si practicile KIWI TRAVEL în ceea ce privește colectarea, utilizarea și stocarea datelor personale ale persoanelor fizice.
KIWI TRAVEL își încurajează toți clienții să citească cu atenție Politica cu privire la protecția datelor cu caracter personal și să o aibă în vedere pentru a lua decizii în cunoștință de cauză.
Politica cu privire la protectia datelor cu caracter personal cuprinde urmatoarele aspecte:
• Cine sunt persoanele vizate
• Ce fel de date personale prelucreaza KIWI TRAVEL.
• Scopurile prelucrarilor datelor cu caracter personal
• Cum sunt folosite datele personale primite
• Cu cine sunt împărtășite datele cu caracter personal și în ce scop
• Care sunt drepturile persoanelor fizice vizate
• Pentru cât timp sunt pastrate datele personale pe care KIWI TRAVEL le prelucreaza
• Cum sunt protejate datele cu caracter personal
• Dreptul clientului de a formula o plangere
• Cum puteți contacta KIWI TRAVEL

Cine sunt persoanele vizate


Personale vizate (la care se face referire) in aceasta politica sunt clienti directi si la persoanele autorizate să călătorească pentru client ("persoane fizice vizate"), numiți în continuare "Călător" sau "Călători".

Ce fel de date personale prelucreaza KIWI TRAVEL și care sunt scopurile prelucrarilor


KIWI TRAVEL oferă servicii de gestionare a călătoriilor de afaceri și o gamă largă de consultanță și servicii post - vânzare. Pentru a furniza aceste servicii, KIWI TRAVEL solicită date personale referitoare la "Călători". Aceste date pot fi colectate în principal de la Călător sau de la client, solicitându-se acolo unde este cazul consimțământul chiar din faza de ofertare. Pentru a finaliza aranjamentele de călătorie solicitate de un Călător sau de client, KIWI TRAVEL poate transfera în mod obișnuit date personale către unul dintre sistemele globale de distribuție sau un motor de rezervare prin internet. Aceste date pot include, dar nu se limitează la, informații precum nume, prenume, adresa, adresa de email, telefon, vârstă, stare civilă, condiții medicale, informațiile privind actul de identitate sau pașaportul, copii..
Sistemele globale de distribuție realizează aranjamentele de călătorie solicitate prin furnizori de călătorie, cum ar fi companiile aeriene, hoteluri și agențiile de închiriere auto. KIWI TRAVEL confirmă apoi călătorilor informațiile privind călătoriile și costurile. KIWI TRAVEL nu exercită niciun control asupra utilizării informațiilor personale transmise prin intermediul sistemelor globale de distribuție sau al altor furnizori de servicii de călătorie. KIWI TRAVEL se obligă să informeze clientul cu privire la parcursul datelor cu caracter personal pe care le acesta le deține și le încredințează KIWI TRAVEL (din momentul in care KIWI TRAVEL intra in posesia datelor si pana in momentul in care aceste date părăsesc KIWI TRAVEL).
Prin trimiterea datelor lor personale către KIWI TRAVEL, clientul KIWI TRAVEL în numele călătorilor săi și/sau călătorii în mod direct, autorizează utilizarea datelor personale ale călătorului în vederea efectuării aranjamentelor de călătorie, inclusiv transferurile necesare către terțe părți ale datelor lor personale. Călătorii pot solicita ca transferurile să nu aibă loc, caz în care KIWI TRAVEL nu va putea efectua aranjamentele de călătorie.

Cum sunt folosite datele personale primite


Datele cu caracter personal ale clientilor vor fi transmise unei terțe părți numai în măsura în care acest lucru este necesar pentru realizarea scopului pentru care au fost colectate și doar în baza unor angajamente de păstrare a confidentialității și protectie a datelor, din partea acestora, in conformitate cu Legislatia aplicabila.
Pentru a facilita aranjamentele de călătorie, KIWI TRAVEL va trebui să transmită datele personale ale călătorilor către terțe părți, incluzând dar fără a se limita la operatorii sistemelor globale de distribuție. În funcție de necesitățile de călătorie specifice ale călătorului, acest lucru poate necesita transferuri de date cu caracter personal dincolo de Spațiul Economic European, către locații din întreaga lume, în condițiile prevăzute în această Politică.
KIWI TRAVEL nu se poate asigura că un destinatar al unei terțe părți va respecta prevederile acestei politici privind protecția datelor cu caracter personal, propriile sale politici de confidențialitate sau cele ale Legislației aplicabile.
În cazul în care KIWI TRAVEL trebuie să transfere date personale către o terță parte, acesta va respecta principiile de notificare și consimțământ stabilite în aceasta politică. De asemenea, în măsura posibilului, va încheia un acord scris cu terța parte care să prevadă că aceste date pot fi prelucrate numai în scopuri limitate și specificate, toate în conformitate cu consimțământul călătorului și cu acordul contractual dintre client și KIWI TRAVEL. Un astfel de acord cu o terță parte va oferi același nivel de protecție ca cel prevăzut în prezenta politică și în Legislația aplicabilă. Acest acord va asigura clientul în continuare că terțul respectiv va lua măsuri rezonabile și adecvate pentru a se asigura că prelucrează datele personale care îi sunt transferate în conformitate cu prezenta politică și Legislația aplicabilă.
Datele personale ale clientului sau “călătorului”, pot fi transferate de către KIWI RAVEL unor terțe părți în scopul gestionării conturilor clienților, sau a furnizării serviciilor suport incluzând transmiteri către afiliații săi, furnizorii de călătorii și sistemele de distribuție globală sau motoarele de rezervare utilizate în industria călătoriilor, dar doar în baza consimțământului calatorului.
De asemenea, este posibil ca datele clientilor. să fie furnizate și altor companii afiliate sau cu care ne aflăm în relații de parteneriat, cum ar fi: furnizori de servicii IT, marketing, sau alți furnizori similari, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora și numai în scopurile specificate aici, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare.
Datele clientilor ar mai putea fi transmise organelor de poliție, parchet, instanțe judecătorești sau altor instituții care exercită autoritatea de stat, în măsura în care au atribuții legale în sensul primirii unor astfel de date și în strictă concordanță cu prevederile legale aplicabile.
Datele clientilor pot face obiectul unui proces decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri, care să producă efecte juridice asupra dumneavoastră.
De asemenea, KIWI TRAVEL va efectua campanii de marketing doar in masura in care considera ca acest lucru este util si doar pentru clientii sau “calatorii” care si-au dat in mod limpede consimtamantul. Consimtamantul pentru campanii de marketing este luat separate de consimtamantul luat pentru oferirea serviciului si nu afecteaza in niciun fel oferirea serviciului catre clienti si “calatori” sau nivelul serviciului oferit catre clienti sau “calatori”.
Transferul de date în afara SEE
Datele clieților pot fi transmise și în afara Spațiului Economic European și prin urmare în afara ariei de aplicabilitate a Regulamentului EU 679/2016 cu privire la protecția datelor cu caracter personal, dar doar pentru scopurile specificate în această Politică și/sau doar în baza consimțământului călătorului.

Drepturile persoanelor fizice vizate


Clientul are dreptul sa solicite:
a. Sa i se confirme daca datele sale cu caracter personal fac obiectul prelucrarii, precum si sa primiti acces la acestea.
b. Sa primească o copie a informațiilor personale, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat.
c. Sa solicite rectificarea informațiilor personale.
d. Sa solicite ștergerea informațiilor personale.
e. Sa obiecteze cu privire la prelucrarea datelor sale personale de către KIWI TRAVEL.
f. Sa ceara restricționarea prelucrarii datelor sale personale de către KIWI TRAVEL.
g. Sa nu faca obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri.
h. Sa depună o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la protectia datelor cu caracter personal.
Aceste drepturi pot fi exercitate cu buna credinta, fara sa aduca atingere drepturilor altor persoane sau indeplinirii unor obligatii legale sau contractuale de catre KIWI TRAVEL, in conditiile Legislatiei aplicabile.
Daca „calatorul” alege sa isi exercite oricare dintre drepturile care le are conform Legislatiei aplicabile, adresandu-se in acest sens catre KIWI TRAVEL, vom comunica informatii despre solicitarea calatorului clientului direct KIWI TRAVEL, de la care am primit datele cu caracter personal in scopul efectuarii serviciilor.
Dacă clientul sau calatorul doreste să isi exercite oricare dintre drepturile menționate mai sus sau să primeasca mai multe informații, KIWI TRAVEL poate fi contactata la adresa de email: office@kiwitravel.ro. KIWI TRAVEL va raspunde intr-un termen rezonabil fara a depasi o luna, dupa verificarea identitatii solicitantului ce se va realiza la sediul KIWI TRAVEL. In vederea pastrarii dovezilor indeplinirilor obligatiilor ce decurg din Regulamentul UE nr. 679/2016, precum si din prezenta politică, KIWI TRAVEL va pastra o serie de date cu caracter personal ale petentului.
Durata de pastrare a datelor dumneavoastra
Vom păstra datele dumneavoastră pe durata valabilității contractului nostru cu clientul (angajatorul călătorului) și încă o perioadă de 1 an de la data încetării acestuia.

Cum proteja KIWI TRAVEL datele personale pe care prelucreaza


KIWI TRAVEL își informează clienții și partenerii de afaceri (de exemplu, furnizorii și alte părți terțe) despre angajamentul de a respecta legislația aplicabilă cu privire la protecția datelor cu caracter personal. Astfel, KIWI TRAVEL furnizeaza informări cu privire la politica sa privind datele cu caracter persnal într-o varietate de maniere, după cum este cazul, cum ar în contractele sale cu clienții, prin postare pe site-ul său web (http://www.kiwitravel.ro/termeni-conditii.php), etc...
Menținerea siguranței datelor cu caracter personal ale călătorilor este de o importanță capitală pentru KIWI TRAVEL. Toate datele personale prelucrate de KIWI TRAVEL sau în numele acestuia sunt supuse unor standarde stricte pentru a se asigura că acestea sunt sigure și că se mențin niveluri adecvate de confidențialitate. Persoanelor neautorizate nu li se permite accesul la datele cu caracter personal.
KIWI TRAVEL adoptă măsuri tehnice și organizatorice rezonabile și adecvate pentru a proteja datele personale împotriva pierderii, utilizării incorecte, accesului neautorizat, divulgării, modificării și distrugerii.
KIWI TRAVEL va prelucra date personale numai în scopuri limitativ prevăzute în această Politică și nu va prelucra date personale în niciun scop incompatibil cu aceste scopuri limitate.
Deși KIWI TRAVEL ia măsuri rezonabile pentru protejarea datelor cu caracter personal, nu poate fi însă responsabilă pentru faptele celor care obțin acces neautorizat sau abuziv și nu poate oferi garanția, expresă, implicită sau în orice alt fel, că astfel de incidente nu pot apărea.
Datele personale nu sunt transmise către o terță parte decât în condițiile prezentei Politici și doar cu consimțământul călătorului ("Consimțământul"). Clientul KIWI TRAVEL are obligația de a obține consimțământul angajatului său, Călător.
KIWI TRAVEL va lua toate măsurile necesare pentru a se asigura că prelucrarea datelor cu caracter personal va fi efectuată în conformitate cu legislația și / sau reglementările aplicabile.

Actualizări sau modificări ale politicii privind protectia datelor cu caracter personal


KIWI TRAVEL poate actualiza sau modifica această Politică privind protectia datelor cu caracter personal, periodic sau cand considera ca este necesar, iar cea mai recentă versiune va fi postată pe site-ul KIWI TRAVEL (http://www.kiwitravel.ro) . KIWI TRAVEL isi încurajeaza clientii si „calatorii” să consulte regulat prezenta politică privind protectia datelor cu caracter personal, pentru a fi la curent cu cea mai recenta versiune.

Dreptul clientului de a formula o plangere


Clientul sau calatorul are dreptul de a se adresa Autorității Naționale pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, conform instrucțiunilor aflate pe website-ul acestei instituții www.dataprotection.ro, sau direct la adresa:
Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod poștal 010336 București, Romania
in conditiile in care are vreo nemulțumire cu privire la utilizarea de către KIWI TRAVEL a datelor cu caracter personal, nemultumire pe care KIWI TRAVEL nu am putut-o soluționa.

Formular persoana vizata

Cum puteti contacta KIWI TRAVEL


Dacă aveți întrebări cu privire la informațiile pe care KIWI TRAVEL le colectează de la clienti si calatori și despre modul în care le foloseste si daca sunteti unul dintre clientii sau calatorii KIWI TRAVEL, puteti contacta KIWI TRAVEL la adresa de mail: office@kiwitravel.ro.