Termeni si Conditii

Acest website este creat si administrat de catre SC KIWI TRAVEL SRL - agentia de turism Kiwi Travel, societate comerciala cu punctul de lucru in Bucuresti, str. Johann Strauss, nr. 2A, sector 2, titular a licentei de turism pentru agentii touroperatoare nr 5152/ 5.08.2010.

Prin accesarea si utilizarea website-ul www.kiwitravel.ro se considera ca utilizatorul intelege si accepta automat Termenii si Conditiile prezentate mai jos. 

Va rugam sa cititi cu atentie regulile prin care orice persoana poate accesa si utiliza informatiile de pe www.kiwitravel.ro. In cazul in care nu sunteti de acord cu acestea, va rugam sa parasiti acest website. 

Kiwi Travel are dreptul de a modifica aceste conditii fara nici o notificare. 

Drepturile si obligatiile utilizatorului

Clientul www.kiwitravel.ro are dreptul sa foloseasca acest website, in vederea obtinerii informatiilor privind ofertele turistice Kiwi Travel, abonarii la newsletter, precum si a suportului live sau prin e-mail, etc. Clientul poate folosi continutul acestui site doar in scop personal, non-comercial. Orice utilizare in alte scopuri decat acestea nu este permisa. 

Confidentialitatea si securitatea datelor personale

Informatiile dumneavoastra personale detinute de Kiwi Travel in momentul inregistrarii pe site sau cumpararii de servicii turistice sunt protejate in conditiile legii 677/2001.

Prin acordul dumneavoastra exprimat prin accesarea si utilizarea website-ului Kiwi Travel, datele cu caracter personal si alte informatii furnizate de catre dvs. sunt confidentiale si pot fi utilizate strict in scopul imbunatatirii relatiei de afaceri dintre client si Kiwi Travel. Datele dvs, de contact vor fi folosite pentru a furniza pachetele turistice, pentru confirmarea comenzilor, informarea prin e-mail sau alte mijloace de comunicare. 

La solicitarea explicita a clientului adresata la office@kiwitravel.ro, Kiwi Travel se obliga sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime si sa inceteze prelucrarea datelor personale ale utilizatorului, in mod gratuit, conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Kiwi Travel se obliga sa nu faca publica adresa de e-mail a utilizatorilor si sa nu o dezvaluie unei terte parti, daca aceasta nu se afla intre partenerii agreati in mod expres, in afara cazului in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si/sau procedurile judiciare.

Responsabilitate

Informatiile si serviciile continute in acest Site pot include erori. www.kiwitravel.ro nu garanteaza si nu isi asuma nicio responsabilitate in ceea ce priveste corectitudinea, acuratetea, integralitatea, realitatea informatiilor continute in Site si nu poate fi facuta responsabila pentru eventualele erori sau pentru eventualele daune care ar putea rezulta din utilizarea Site-ului. Este necesar sa ne contactati si sa verificati daca informatiile sunt actuale. 

Conditii de rezervare si achizionare a serviciilor turistice

Kiwi Travel actioneaza si ca agent pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, etc. Kiwi Travel nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site. Toate serviciile publicate pe www.kiwitravel.ro sunt diponibile in functie de disponibilitatea furnizorilor. Termenii si conditiile furnizorilor se vor aplica aditional acestui site in contractul incheiat cu turistul.

Rezervarile hoteliere

Tarifele hotelurilor nu se garanteaza decat pe baza unei rezervari confirmate. Mesele incluse in fiecare tarif sunt specificate la rubrica Masa pe site-ul Kiwi Travel.
In anumite destinatii este posibil sa se perceapa taxe locale care se vor plati direct la hotel. Conducerea hotelului are dreptul sa ceara la sosire detaliile cardului de credit sau un depozit care sa acopere si sa garanteze orice costuri suplimentare care pot aparea in timpul sejurului dumneavoastra.

Cazarea se face de obicei intre 12.00 si 14.00, ora locala, in ziua sosirii programata in rezervare.
In cazul neprezentarii la hotel, se va aplica o penalizare de minimum o noapte (pana la maximum costul intregii sederi, in functie de politica de anulare a hotelului).
In timp ce toate preferintele legate de tipul de camera dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este facuta de catre hotel si depinde de disponibilitatea din momentul intrarii in hotel.
Orice cerere suplimentara, cum ar fi pentru etaj superior, pentru camera de fumatori etc. nu e garantata in momentul rezervarii si depinde de disponibilitatea hotelului in ziua intrarii clientului.

Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita oficial de catre ministerele de resort ale tarilor respective si ca atare, respecta standardele locale.

Orice reclamatie trebuie depusa in scris la sediul Kiwi Travel in maxim 30 zile de la data iesirii din hotel. Nu vom lua in considerare reclamatiile care nu au fost supuse atentiei hotelului pe timpul sederii clientului.
Orice reclamatie trebuie raportata pe loc hotelului si ghidului local, sau la numarul de urgenta de pe voucher.

Dupa efectuarea rezervarii, va rugam sa verificati si sa va asigurati ca toate detaliile din voucher (cum ar fi adresa hotelului, informatiile despre hotel, oras si tara) sunt corecte. In acest mod veti fi protejat de orice neplaceri cauzate de o eroare a sistemului.

Anulari. Modificari

Anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat se va face in functie de Termenii si Conditiile fiecarui Furnizor si ale fiecarui pachet de servicii. In cazul in care Clientul doreste anularea sau modificarea unui serviciu rezervat sau achizitionat, este responsabilitatea lui de a informa in scris Kiwi Travel. Kiwi Travel nu poate anula sau modifica niciun serviciu rezervat/platit daca nu primeste in scris cererea ferma a Clientului. In situatia modificarii sau a anularii rezervarilor, Kiwi Travel poate percepe anumite taxe care rezulta din aceasta actiune, diferite fata de cele percepute de Furnizor. 

Conditii de plata, anulare si penalizare

Modalitatile de plata prezentate in cadrul ofertei Kiwi Travel vor fi specificate in contractul cu Clientul si in general se incadreaza in urmatoarele:

  • Pentru biletele de avion, plata se face integral in momentul emiterii acestora.
  • Pentru serviciile la sol, plata se efectuaza in cuantum de: 30% la confirmarea rezervarii; 70% cu 30 de zile inainte de plecare.
  • Pentru solicitari primite cu mai putin de 30 de zile inainte de data plecarii, plata se face integral la data rezervarii.
  • Plata se poate face in Euro sau in Lei (pentru platile in lei se foloseste cursul BNR + 2%, din ziua platii).

Conditiile de anulare ale unui pachet turistic, precum si cuantumul penalitatilor sunt prevazute separat in Contractul cu Clientul, care se incheie atunci cand se achizitioneaza respectivul pachet.
Refund-ul, in cazul in care acesta exista, se poate face doar in aceeasi modalitate in care s-a efectuat la plata initiala.
Penalizarile se pot ridica pana la 100% din valoarea pachetului turistic.

Kiwi Travel nu isi asuma obligatia de a emite documentele de calatorie in cazul in care serviciile nu au fost platite integral. Kiwi Travel poate aduce modificari termenilor si conditiilor de utilizare, fara a anunta acest lucru anterior in continutul site-ului. Pentru orice intrebari sau nelamuriri cu privire la termenii si conditiile de utilizare a www.kiwitravel.ro, precum si despre drepturile de proprietate intelectuala si politica de confidentialitate, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail office@kiwitravel.ro

Biletete de avion

Remarci generale
Programele turistice cu transport aerian pot fi organizate pe curse regulate sau curse charter. Serviciile la bord pot diferi in functie de tipul zborului si de compania aeriana. Companiile aeriene isi rezerva dreptul de a schimba orarul de zbor. Kiwi Travel nu isi asuma raspunderea pentru aceste schimbari sau intarzieri, acestea se vor rezolva in conformitate cu regulile companiei aeriene. Daca turistul pierde avionul din vina lui, nu are dreptul la despagubire. In cazul in care se pierde bagajul in timpul calatoriei, turistul va face o plangere la reprezentanta companiei de zbor. 

Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele stabilite de Compania aeriana. Aceste reguli, precum si pretul biletului de avion, se pot modifica, pana in momentul cumpararii efective a biletului, fara sa implice raspunderea agentiei Kiwi Travel. Dupa emiterea biletului de avion, toata responsabilitatea privind efectuarea calatoriei revine companiei aeriene. Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 2 ore inainte de ora plecarii pentru zboruri internationale si minim 1ora si 30 min inainte de ora plecarii pentru zboruri interne, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare. Fiecare pasager este personal raspunzator pentru respectarea prevederilor serviciilor pasapoarte, vamale, sanitare, etc. ale tarii in care calatoreste.
La bordul aeronavei sunteti obligati sa respectati recomandarile personalului de bord si puteti solicita informatii despre programul de fidelizare al companiei aeriene cu care calatoriti pentru a putea beneficia ulterior de avantajele oferite membrilor. Taxele de aeroport pot suferi modificari, in functie de evolutia pietei combustibililor. 

Termeni si conditii

In momentul transmiterii ofertei de bilet de avion si rezervarii, veti primi de la Kiwi Travel informatii referitoare la tariful zborului (valabil la data rezervarii), precum si informatii referitoare la conditii, restrictii si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumparat in baza respectivei rezervari.
Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele stabilite de compania aeriana precum si de alti factori, independenti de vointa Kiwi Travel.
Aceste reguli, precum si tariful biletului de avion, se pot modifica, prin vointa celor ce le-au impus, pana in momentul cumpararii efective a biletului, fara ca agentia Kiwi Travel sa poata fi facuta in vreun fel raspunzatoare.
Companiile aeriene isi asuma dreptul de a anula un zbor sau de a modifica orarul acestuia, in aceste cazuri, in functie de orele pierdute, pasagerul poate solicita despagubiri numai direct companiei aeriene.

Cetatenii romani pot calatori fara viza in statele membre ale Uniunii Europene si ale Spatiului Schengen pentru o perioada de max. 90 de zile intr-un interval de 6 luni cu conditia detinerii unei carti de identitate sau a unui pasaport valabil.
Cetatenii romani pot calatori numai pe baza cartii de identitate in urmatoarele tari: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Danemarca, Elvetia, Estonia, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria.
Cetatenii romani minori pot calatori in strainatate numai insotiti, cu acordul parintilor ori al reprezentantilor legali. In situatia in care minorul calatoreste neinsotit, trebuie prezentata la iesirea din tara o procura din partea ambilor parinti prin care acestia isi exprima acordul pentru efectuarea calatoriei respective. Pasagerii care calatoresc insotiti de o alta persoana decat tutorii acestuia, au obligativitatea de a avea procura din partea tutorelui/tutorilor si cazierul judiciar.

Este indicata reconfirmarea zborului de intoarcere cu 72 ore inainte. In functie de reglementarile companiilor aeriene, pasagerul poate prezenta la check-in pentru zborurile internationale, una sau doua piese de bagaj a cate 20-23 kg fiecare, cu dimensiuni totale (lungime + latime + inaltime) de 158 cm, precum si o piesa de bagaj de mana de 5-10 kg, cu dimensiuni totale de 115 cm.
Pentru zborurile interne, limita de greutate pentru bagajele de cala este de 10-20kg/persoana, iar pentru bagajul de mana de 5-10 kg. Informatii exacte va vor fi comunicate la emiterea biletelor de avion.
Excedentul de bagaje se taxeaza suplimentar de catre companiile aeriene.

Pasagerii cu probleme grave de sanatate, precum si pasagerele insarcinate vor putea calatori numai cu acordul scris al medicului, obtinut cu maxim 7 zile inaintea datei zborului.
Animalele domestice sunt acceptate la bordul aeronavelor numai cu rezervare anterioara confirmata de catre compania aeriana si numai cu model standard de cusca.

Pentru a va proteja impotriva amenintarilor cu explozibili lichizi, Uniunea Europeana (UE) a adoptat o serie de reguli si masuri, care restrictioneaza cantitatea de lichide pe care le puteti trece prin punctele de control de securitate.
Aceste reguli se aplica pentru toti pasagerii care pleaca de pe aeroporturi din UE indiferent de destinatia acestora, insa se practica pe o scara din ce in ce mai larga si pe alte aeroporturi din afara UE.

Este permis sa luati in bagajul de mana doar cantitati mici de lichide de uz personal, care trebuie sa fie amabalate in recipiente individuale de maximum 100 mililitri fiecare.
Toate aceste recipiente vor fi depozitate intr-un ambalaj din material plastic transparent, care se poate resigila, avand un volum maxim de 1 litru per pasager si pot include: apa si alte bauturi, supe, siropuri, creme, lotiuni si uleiuri, parfumuri, spray-uri, gel de par si de baie, spuma de barbierit, recipiente sub presiune, pasta de dinti, rimel, mixture etc.
Puteti avea in bagajul de mana medicamente sub forma de lichid, gel, aerosoli, insulina si substante pentru dieta (este necesara recomandarea scrisa a medicului), inclusiv hrana pentru copii (lapte sau suc), in cantitatea necesara pe durata calatoriei. Este permis sa impachetati lichide in bagajele de cala.

Este permis sa cumparati lichide, cum ar fi bauturi sau parfumuri, fie din zona duty-free de dupa controlul de securitate, fie de la bordul aeronavelor doar daca acestea sunt ambalate in pungi resigilabile din plastic transparent (nu trebuie desigilate pana la destinatie, altfel pot fi confiscate).